In deze functie ben je verantwoordelijk voor de continue beschikbaarheid van de productieomgeving. Je hebt een combinerende rol van zowel uitvoerend als leidinggevend. Je stuurt 3 medewerkers aan op de technische afdeling. Je bevordert de samenwerking en laat de medewerkers optimaal presteren. Je signaleert knelpunten, denkt vooruit en komt met verbetervoorstellen met betrekking tot de werkprocessen. Samen realiseer je de gestelde doelstellingen. Met een hoge diversiteit aan werkzaamheden is dit een leerzame en uitdagende functie. Je rapporteert direct aan de productie manager.

Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en herken jij jezelf in dit profiel? Dan nodigen wij je van harte uit om te reageren.

Je werkzaamheden bestaan uit:

  • Het plannen, coördineren, organiseren en realiseren van de uit te voeren (onderhouds)werkzaamheden met een goede werkverdeling en bezetting;
  • Het opvolgen van storingsmeldingen en informeren van de betrokken afdelingen betreft de bijzonderheden en de geplande werkzaamheden;
  • Het onderhouden, wijzigen en optimaliseren van de PLC-besturing;
  • Opstellen en beheren van het onderhoudsplan, de onderhoudscontracten en de technische documentatie;
  • Resultaten en de onderhoudskosten worden door jou gerapporteerd;
  • Je bestelt de technische onderdelen en bent verantwoordelijk voor het voorraadbeheer;
  • Het onderhouden van contact met leveranciers in verband met het machinepark of transportmiddelen (plaatsen van bestellingen, onderhoud machines, e.d.);
  • Naleving van processen, de flow en efficiency;
  • Je bewaakt de procedures en werkmethodes en zorgt er voor dat analyses worden uitgevoerd;
  • Signaleren van de afwijkingen in het proces (storingen, kwaliteit, planning);
  • Meedenken over technische verbeteringen aan processen/machines/equipment/tool, komt met verbetervoorstellen en zorgt dat deze ook worden uitgevoerd.

Dit neem je mee:

  • MBO 4/HBO Elektrotechniek of vergelijkbare opleiding
  • Minimaal 3 jaar ervaring in een operationeel coördinerende rol
  • Je beschikt over leidinggevende capaciteiten
  • Aantoonbare kennis met industriële elektriciteit en het lezen en begrijpen van elektrische, pneumatische en hydraulische schema’s
  • Kennis van PLC techniek en besturingssystemen (o.a. Siemens)
  • Kennis en ervaring met preventief en correctief onderhoud
  • Stressbestendig en een sterk probleemoplossend vermogen
  • Bereid om in een 2-ploegen dienst te werken
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in zowel de Nederlandse als Engelse taal, Duits is een pre

Verder vinden wij het belangrijk dat je pro actief en flexibel bent ingesteld. Je staat stevig in je schoenen en weet de juiste prioriteiten te stellen. Je bent communicatief vaardig en schakelt makkelijk met je (interne) klanten.

Dit bieden wij jou:

Wij bieden je een informele, prettige werksfeer in een uitdagende werkomgeving. Met goede toekomstperspectieven en de mogelijkheden voor verdere ontplooiing op je vakgebied.

Daarnaast kun je rekenen op:

  • Uitstekende arbeidsvoorwaarden waaronder een 13e maand
  • 36-urige werkweek
  • Ploegentoeslag 16%
  • Een goede pensioenregeling

 

Wie is Aangenaam Werken B.V.

Wij zijn een detacheringsbureau, maar niet zomaar één. Wij werken als team met één doel: jou aan de allertofste baan te helpen. Wij luisteren naar jouw wensen en wat jij belangrijk vindt in een baan. Dat is onze kracht én ook meteen de reden waarom zowel werkzoekenden als bedrijven steeds vaker de weg naar ons weten te vinden.

Zoek je een baan in dagdienst of ploegen, als onderhoudsmonteur, W/E monteur, werkvoorbereider of technisch operator, wil je fulltime of parttime werken? Alles is bespreekbaar. Hoe de secundaire arbeidsvoorwaarden eruit zien, is afhankelijk welke kennis / ervaring jij meebrengt. Wij schetsen een zo duidelijk mogelijk beeld aan de klant over jou en vice versa. Meteen op contract bij bedrijf? Detachering? Korte / Interim opdrachten, alles is bespreekbaar.

Wil jij meer informatie over een vacature of over onze dienstverlening? Neem dan contact op met:

Wendy Koudijs: – 06-55486091 of Judith Timmer: 06-15615499.

Solliciteren

  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx.
  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx.
Aanmelden