Je werkzaamheden bestaan uit:

Verwerken, registreren en controleren van alle mutaties die betrekking hebben op:

  • Debiteurenadministratie;
  • Crediteurenadministratie;
  • voorraden w.o. de voorraad grondstoffen en hulpstoffen, voorraad onderdelen, voorraad onderhanden werk, voorraad gereed product, consignatievoorraad;
  • immateriële en materiële vaste activa;
  • liquide middelen;
  • opbrengsten en kosten.


Het uitwerken en aanleveren van financiële gegevens ten behoeve van:

  • de maandreportage;
  • jaarafsluiting;
  • intercompanyafstemmingen;
  • kostenoverzichten;
  • CBS-lijsten, aangifte BTW, intra statistieken.

 

Overige werkzaamheden

  • Beheer van afdelingsbescheiden;
  • Betalingsverkeer verzorgen (binnen- en buitenland en intern);
  • Vervangen loonadministrateur bij afwezigheid.

 

Dit neem je mee:

  • algemene beginselen van boekhouden;
  • concernrichtlijnen inzake boekhoudkundige verwerkingen (MBR);
  • Algemene organisatie richtlijnen en procedures;
  • PC inclusief diverse pakketten w.o. FIS, VISION;
  • wettelijke voorschriften ten aanzien van BTW, CBS e.d.

 

Dit bieden wij jou:

Wij bieden je een informele, prettige werksfeer in een uitdagende werkomgeving. De arbeidsvoorwaarden zijn perfect, doch afhankelijk van jouw kennis en ervaring. Een functie tussen 32 – 40 uur per week. Salaris ligt tussen € 3.000,- en € 3.600,- bruto per maand. Startdatum in overleg, liefst op korte termijn.

 

Wie is Aangenaam Werken B.V.

Wij zijn een detacheringsbureau, maar niet zomaar één. Wij werken als team met één doel: jou aan de allertofste baan te helpen. Wij luisteren naar jouw wensen en wat jij belangrijk vindt in een baan. Dat is onze kracht én ook meteen de reden waarom zowel werkzoekenden als bedrijven steeds vaker de weg naar ons weten te vinden.

Zoek je een baan in dagdienst of ploegen, als onderhoudsmonteur, W/E monteur, werkvoorbereider of technisch operator, wil je fulltime of parttime werken? Alles is bespreekbaar. Hoe de secundaire arbeidsvoorwaarden eruit zien, is afhankelijk welke kennis / ervaring jij meebrengt. Wij schetsen een zo duidelijk mogelijk beeld aan de klant over jou en vice versa. Meteen op contract bij bedrijf? Detachering? Korte / Interim opdrachten, alles is bespreekbaar.

Wil jij meer informatie over een vacature of over onze dienstverlening? Neem dan contact op met:

Wendy Koudijs: – 06-55486091 of Judith Timmer: 06-15615499.

Solliciteren

  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 2 MB.
  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 2 MB.
Aanmelden