Dit zijn jouw werkzaamheden:

  • BTW aangifte en ICP opgaven
  • Debiteuren- en crediteurenbeheer
  • Bankboekingen vreemde valuta
  • Memoriaal boekingen creditcards en loonjournaal
  • Maandelijkse voorbereiding geconsolideerde cijfers
  • Verrichten diverse interne bestellingen en deze administratief afhandelen
  • Ondersteuning verkoop (offertes, orderbevestiging en verzending)
  • E-mail afhandeling
  • Ondersteuning inkoop en artikelbeheer
  • Afhandeling inkomende telefoongesprekken
  • Overige ondersteunende werkzaamheden

Dit neem je mee:

  • Administratief onderlegd met nadruk op financiën minimaal MBO+/HBO denk- en werkniveau
  • Gedegen ervaring met boekhouden
  • Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift, Duitse is meegenomen
  • Ervaring met Microsoft Office en een boekhoudpakket, Exact Globe is een pré
  • Je maakt computer- en systeemvaardigheden snel eigen
  • Organiseren van eigen werk en prioriteiten stellen
  • Collegiaal, flexibel en stressbestendig
  • Ordelijk en gestructureerd
  • Kwaliteitsgericht
  • Klant- en servicegericht.


Dit bieden wij jou:

Onze opdrachtgever biedt een salaris wat ligt rond min € 15,- bruto per uur. Reiskostenvergoeding ontvang je ook. Je komt te werken in een klein en hecht team met een prettige en collegiale werksfeer. Het betreft een baan waar je in eerste instantie 1040 uur op uitzendbasis komt te werken.

Wie is Aangenaam Werken B.V.

Wij zijn een detacheringsbureau, maar niet zomaar één. Wij werken als team met één doel: jou aan de allertofste baan te helpen. Wij luisteren naar jouw wensen en wat jij belangrijk vindt in een baan. Dat is onze kracht én ook meteen de reden waarom zowel werkzoekenden als bedrijven steeds vaker de weg naar ons weten te vinden.

Zoek je een baan in dagdienst of ploegen, als onderhoudsmonteur, W/E monteur, werkvoorbereider of technisch operator, wil je fulltime of parttime werken? Alles is bespreekbaar. Hoe de secundaire arbeidsvoorwaarden eruit zien, is afhankelijk welke kennis / ervaring jij meebrengt. Wij schetsen een zo duidelijk mogelijk beeld aan de klant over jou en vice versa. Meteen op contract bij bedrijf? Detachering? Korte / Interim opdrachten, alles is bespreekbaar.

Wil jij meer informatie over een vacature of over onze dienstverlening? Neem dan contact op met:

Wendy Koudijs: 06-55486091 – Judith Timmer: 06-15615499 – Manuela Heijer 06-25465745

Solliciteren

  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 2 MB.
  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 2 MB.
Aanmelden