Dit zijn jouw werkzaamheden:

  • Zorgdragen voor maximale inzetbaarheid; coördineren van de werkzaamheden en stellen van prioriteiten; stimuleren, motiveren en begeleiden van de medewerkers; houden van functionerings- en beoordelingsgesprekken; zorgdragen voor een goede onderlinge communicatie en informatie.
  • Analyseren van trends in de inkoopportfolio en het vertalen naar tactische inkoopplannen
    • Het houden van toezicht op de selectie en het managen van de juiste leveranciers aan de hand van leveranciers metingen en waar nodig het starten van verbeterprogramma’s (ISO);
    • Het initiëren van marktanalyse naar nieuwe producten en leveranciers;
    • Signaleren van trends en ontwikkelingen in de diverse markten en segmenten en het anticiperen hierop;
    • Het ontwikkelen en implementeren van standaard werkwijzen en standaard formulieren, welke bijdragen aan verdere professionaliteit van de inkoopfunctie; het uitdragen van deze standaards binnen de organisatie, met het uiteindelijke doel dat de inkopen gecontroleerd en tegen optimale kosten worden uitgevoerd;
    • Het zoeken naar alternatieve leveranciers om zodoende het risico voor de organisatie te minimaliseren;
    • Het organiseren, beheersen en minimaliseren van voorraden ingekocht product.

 

  • Het voorbereiden – en voeren van onderhandelingen met leveranciers;
  • Het plaatsen van bestellingen en het toezien op correcte uitlevering;
  • Het kritisch beoordelen van specificaties op volledigheid en duidelijkheid;
  • Zelfstandig voorbereiden en opstellen van leveringsovereenkomsten en contracten incl. het afdekken van wettelijke bepalingen (normeringen e.d.);
  • Voortgangsbewaking van lopende inkooptrajecten, voor wat betreft tijdige (op) levering en actuele kosten;
  • Het doen van overige voorkomende werkzaamheden.

 

Dit neem je mee

  • HBO werk – en denk niveau;
  • NEVI Opleiding is een pré;
  • Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal (Duits en Frans zijn een pré);
  • Kennis van inkoopproces proces en ERP softwareapplicaties (BPCS is een pré) en Microsoft Office (met name Excel);
  • Bereid tot het volgen van bedrijfsspecifieke opleidingen en – cursussen.


Dit bieden wij jou:

  • Een aansprekende en zelfstandige functie in een innovatieve, internationale werkomgeving;
  • De kans en de ruimte om een aantoonbare bijdrage te leveren aan ons succes;
  • Een hecht team met korte communicatielijnen en betrokken collega’s. Een informele, no-nonsense werksfeer waar resultaat en collegialiteit hand in hand gaan;
  • Naast een uitstekend salaris kun je rekenen op een aanvullend pakket arbeidsvoorwaarden, waaronder 23 vakantiedagen met een opbouw tot 28 vakantiedagen, 5 ADV dagen, reiskostenvergoeding, vakantietoeslag van 8%, eindejaarsuitkering van 6%, goede pensioenregeling, een persoonlijk opleidingsplan en personeelskorting
  • Jaarcontract, direct in dienst bij onze opdrachtgever
Aanmelden