Dit zijn jouw werkzaamheden:
- Zorgdragen voor maximale inzetbaarheid; coördineren van de werkzaamheden en stellen van prioriteiten; stimuleren, motiveren en begeleiden van de medewerkers; houden van functionerings- en beoordelingsgesprekken; zorgdragen voor een goede onderlinge communicatie en informatie.
- Analyseren van trends in de inkoopportfolio en het vertalen naar tactische inkoopplannen
- Het houden van toezicht op de selectie en het managen van de juiste leveranciers aan de hand van leveranciers metingen en waar nodig het starten van verbeterprogramma’s (ISO);
- Het initiëren van marktanalyse naar nieuwe producten en leveranciers;
- Signaleren van trends en ontwikkelingen in de diverse markten en segmenten en het anticiperen hierop;
- Het ontwikkelen en implementeren van standaard werkwijzen en standaard formulieren, welke bijdragen aan verdere professionaliteit van de inkoopfunctie; het uitdragen van deze standaards binnen de organisatie, met het uiteindelijke doel dat de inkopen gecontroleerd en tegen optimale kosten worden uitgevoerd;
- Het zoeken naar alternatieve leveranciers om zodoende het risico voor de organisatie te minimaliseren;
- Het organiseren, beheersen en minimaliseren van voorraden ingekocht product.
- Het voorbereiden – en voeren van onderhandelingen met leveranciers;
- Het plaatsen van bestellingen en het toezien op correcte uitlevering;
- Het kritisch beoordelen van specificaties op volledigheid en duidelijkheid;
- Zelfstandig voorbereiden en opstellen van leveringsovereenkomsten en contracten incl. het afdekken van wettelijke bepalingen (normeringen e.d.);
- Voortgangsbewaking van lopende inkooptrajecten, voor wat betreft tijdige (op) levering en actuele kosten;
- Het doen van overige voorkomende werkzaamheden.
Dit neem je mee
- HBO werk – en denk niveau;
- NEVI Opleiding is een pré;
- Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden in de Nederlandse en Engelse taal (Duits en Frans zijn een pré);
- Kennis van inkoopproces proces en ERP softwareapplicaties (BPCS is een pré) en Microsoft Office (met name Excel);
- Bereid tot het volgen van bedrijfsspecifieke opleidingen en – cursussen.
Dit bieden wij jou:
- Een aansprekende en zelfstandige functie in een innovatieve, internationale werkomgeving;
- De kans en de ruimte om een aantoonbare bijdrage te leveren aan ons succes;
- Een hecht team met korte communicatielijnen en betrokken collega’s. Een informele, no-nonsense werksfeer waar resultaat en collegialiteit hand in hand gaan;
- Naast een uitstekend salaris kun je rekenen op een aanvullend pakket arbeidsvoorwaarden, waaronder 23 vakantiedagen met een opbouw tot 28 vakantiedagen, 5 ADV dagen, reiskostenvergoeding, vakantietoeslag van 8%, eindejaarsuitkering van 6%, goede pensioenregeling, een persoonlijk opleidingsplan en personeelskorting
- Jaarcontract, direct in dienst bij onze opdrachtgever