Je werkzaamheden bestaan uit:
Als medewerker van het magazijn ben je medeverantwoordelijk voor de dagelijkse verwerking van alle inkomende en uitgaande goederen. Je voert alle voorkomende magazijntaken uit, zoals orderpicken, ontvangst en verwerking van binnenkomende goederen en het gereed maken van bestellingen voor verzending, zowel fysiek als administratief. Daarnaast heb je verantwoordelijkheidsgevoel en help je bij diverse activiteiten binnen het team.

Dit neem je mee:

  • Je hebt een afgeronde logistieke opleiding op MBO niveau;
  • Relevante werkervaring is een must. Jouw inzicht en ervaring draagt bij aan verbetering van de processen in het magazijn;
  • Zelfstandig, oplossend en doelgericht;
  • Ervaring met ERP-pakket;
  • Goede vaardigheden t.a.v. systeem software, MS office applicaties, Outlook;
  • Begrip van de dynamiek van een klant-order gestuurde organisatie;
  • Gedreven, klantgericht, open, accuraat en teamspeler;
  • Flexibel zijn in de uit te voeren competenties binnen het magazijn;
  • Verantwoordelijkheid nemen en kwaliteit waarborgen;

Dit bieden wij jou: 

  • Een baan bij een gezonde, internationaal opererende, sociale en ambitieuze organisatie welke continu actief is met het verkennen en het verleggen van de grens van de technische mogelijkheden;
  • Een uitdagende functie met veel ruimte voor eigen inbreng en verdere ontwikkeling;
  • Een marktconform pakket aan primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met ruimte voor ontwikkeling en groei;
  • De werkzaamheden vinden plaats in dagdienst, waar je zelf kunt aangeven hoe laat je begint (als het maar tussen 7.15 en 8.15 uur is).

Wie is Aangenaam Werken B.V.
Wij zijn een detacheringsbureau, maar niet zomaar één. Wij werken als team met één doel: jou aan de allertofste baan te helpen. Wij luisteren naar jouw wensen en wat jij belangrijk vindt in een baan. Dat is onze kracht én ook meteen de reden waarom zowel werkzoekenden als bedrijven steeds vaker de weg naar ons weten te vinden.

Zoek je een baan in dagdienst of ploegen, als onderhoudsmonteur, W/E monteur, werkvoorbereider of technisch operator, wil je fulltime of parttime werken? Alles is bespreekbaar. Hoe de secundaire arbeidsvoorwaarden eruit zien, is afhankelijk welke kennis / ervaring jij meebrengt. Wij schetsen een zo duidelijk mogelijk beeld aan de klant over jou en vice versa. Meteen op contract bij bedrijf? Detachering? Korte / Interim opdrachten, alles is bespreekbaar.

Wil jij meer informatie over een vacature of over onze dienstverlening? Neem dan contact op met: Wendy Koudijs: 06-55486091 of Judith Timmer: 06-15615499 Manuela: 06-25465745

Solliciteren

  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 2 MB.
  • Toegestane bestandstypen: pdf, doc, docx, Max. bestandsgrootte: 2 MB.
Aanmelden